Liv, 16 år
0 utförda uppdrag

Telefonnummer
Om mig
Hej! Jag heter Liv och i höst börjar jag tvåan i djursjukvård på Ingelstadgymnasiet. Jag skulle beskriva mig själv som snäll, driven och lättlärd. Jag är uppväxt med tre småsyskon och massor av djur, så jag har stor vana av att ta hand om både barn och djur. Jag har även jobbat två somrar som köksbiträde på Linnés Råshults restaurang. Denna sommar jobbar jag tre veckor på Diös fritids, vilket jag tycker är väldigt roligt. Jag bor på internat i veckorna och på skolan finns en veterinärklinik och ett djurhus där vi elever får arbeta. På fritiden rider jag, umgås med vänner, lyssnar på musik och tränar med mina hundar. Hoppas vi hörs! / Liv
Talar Engelska
Jag kan hjälpa dig med...
Jag kan hjälpa dig med...
Meriter
Meriter
Kan utföra HLR
Röker ej
Har körkort
Har tillgång till bil
Är det här din profil? Du kan dölja din profil via appen